Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk


Siri
Alternatief: couturier gezocht
Hoi,Kan iemand mij tips geven? Ik ben op zoek naar iemand die trouwkleden ontwerpt en maakt op basis van eigen ideetjes. Kent er iemand dergelijke ontwerpers, ik ben immers op zoek naar een speciaal ontwerp en niet te duur!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-7-2004 22:13:28

Patty
DRINGEND DRINGEND
Wij hebben vandaag besloten om op 4 augustus 2004 te trouwen,maar nu moet ik dringend opzoek naar een trouwjurk. Weet iemand waar ik zo kort voor datum terecht kan?Alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 22-6-2004 11:13:58

nathalie
verhuur trouwjurken
Hallo iedereen,Ik zoek een winkel in de omgeving van antwerpen waar ik een trouwjurk kan huren of er eentje niet te duur kan kopen.max prijs 400 euro.kan er iemand mij helpen?groetjes nathalie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-6-2004 14:21:52

zonneke
foto's passen bruidsjurken
Misschien hebben jullie hier ook ervaring mee.Mijn verloofde vindt het doodjammer dat hij niet mee mag op jurkenjacht...Ik begrijp dat natuurlijk wel, maar ik wil de jurk geheim houden tot we trouwen.Nu had ik gedacht om tijdens de zoektocht naar de ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 8-6-2004 12:02:52

Daisy
Aan Annelies met een kleed van Pronovias
Dag Annelies,Ik trouw volgend jaar in augustus en ik ben al een beetje aan 't neuzen in boekjes en op internet voor een kleed. Toen ik die site van Pronovias zag, was ik verkocht! Ik wil daar zeker ook een kleed van, wauw!Maar mag ik weten waar jij d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-6-2004 20:25:06

stephanie
Aan Patricia: trouwjurk Duitsland
Patricia,Is dit overal zo in Duitsland, of spreek je enkel over 1 specifieke winkel. Kun je me soms meer info geven?Mijn e-mailadres is : solliciteer@hotmail.comAlvast bedankt,Stephanie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 4-6-2004 19:04:00

zonneke
pierre yves
hi,ik trouw in mei of juni volgend jaar, dus het is nog wat te vroeg om te gaan passen.Heeft iemand een idee van de prijzen van de jurken van Pierre yves?meerbepaald die bustiermodellen?Ook ervaringen daar zijn welkom
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 4-6-2004 9:27:07

Tineke
websites met bruidsjurken
Wie kent er websites met bruidsjurken???
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 3-6-2004 19:56:00

Joke
Prijs Trouwkleed Rembo Styling
Hallo allemaal!Deze vraag is er dikwijls geweest, maar hoeveel kost een trouwkleed nu echt?Ik heb op de site van rembo styling 2 prachtige jurken gezien.(Manou en Magnolia) Heeft er iemand een idee van wat deze nu echt kosten?En al de accesoires zoal...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 6-5-2004 19:32:53

vanessa
bruidsjurk grote maat
ik ben een volslanke dame en ik touw 20 mei 2005 ik heb een beetje schrik om mijn bruidsjurk te gaan kopen want ik wil me ook als een prinsesje voelen op mijn mooiste dag en ik denk dat ik geen mooie traditionele jurk zal vinden voor mij kent iemand ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-5-2004 13:32:34

elke
schouders bedekken tijdens huwelijksmis??
Hallo,Ik heb een trouwkleed met spaghettibandjes en in de winkel hebben ze me aangeraden om daar nog een stola over te doen voor in de kerk. Is dit eigenlijk nodig of kan men met blote schouders in de kerk zitten. Wat doen jullie?Groetjes,Elke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 26-4-2004 14:01:57

Kristel
sexy vrouwelijk trouwkleed gezocht!
Ik ben heel erg op zoek naar een trouwkleed dat vrouwelijk is. Ik wil geen prinses zijn, noch een echt "bruidje". Maar meer iets super vrouwelijk, tikkeltje sexy en niet ordinair. Weet iemand waar ik hiervoor terecht kan. Liefst in de omgev...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 13-4-2004 13:08:38

Joke
(Alternatief) Trouwkleed Limburg
Wij trouwen op 29 april 2005! Dus heb ik nog wel even tijd, maar kunnen jullie een paar goede adressen doorgeven van bruidswinkels? Niet alleen de traditionelle bruidsjurken, maar ook voor wat meer alternatieve kledij, en dan vooral in kleur!Alvast b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 26-3-2004 14:57:44

stephanie
trouwjurk: goedkopere alternatieven voor mooie jurk?
Bestaan er voor trouwjurken ook winkels waar men kleedjes verkoopt van het vorige seizoen? Bestaat er zoiets als soldenperiode voor trouwjurken. Of kan iemand mij een aantal goedkopere winkels aanbevelen (regio O-Vl, W-Vl, Antw. en Brussel)?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-3-2004 12:45:31

Nancy
Ik weet niet wat te kiezen
Hallo,Wij trouwen op 09/07/2005 en ik weet dat ik nog tijd heb om op zoek te gaan naar mijn trouwjurk. Maar ik weet echt niet in welke stijl. Ik hou van klassiek, romantisch, ... Bestaan er sites die je kunnen helpen bij het uitkiezen van je bruids...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 21-3-2004 20:51:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info